Пісочне печиво

Cімейний рецепт простого пісочного печива з мінімумом інгредієнтів. Ми печемо його на Різдво, на Паску і просто до чаю.

Моя свекруха - майстер випічки. До Різдва вона випікає щонайменше 15 видів різного печива. Мій рекорд - 7. Та й пекти його я навчилася не так давно. Зазвичай моє пісочне печиво кам’яніло через 15 хвилин після виходу з духовки. Не знаю, що робила криво, але не складалось. В кінці-кінців терпіння перемогло, і після декількох спроб, мені вдалося віднайти правильний рецепт. Ділюся.


ІНГРЕДІЄНТИ

На 1 порцію


  • 1 лимон 200 г м’якого масла або маргарину
  • 125 г цукрової пудри
  • 1 яйце
  • 2 жовтки
  • 450 г борошна
  • 1 яйце для змащування

Для глазурі:

  • 2 ст.л. свіжовичавленого лимонного соку
  • 200 гр цукрової пудри

підготовка:15хв

час очікування:30-60 хв

час випікання: 12-15 хв

температура: 170-160 ° С


Приготування:

1. Вимити лимон гарячою водою, обсушити і натерти цедру. За допомогою міксера або вінчика масло, цукрову пудру, лимонну цедру, яйце і жовтки перемішати у однорідну масу. Додати муку і замісити тісто. Загорнути в харчову плівку і поставити у холодильник на 1 годину. 2. Розігріти духовку до 160°С. Вистелити деко папером для випічки, або змастити олією. Розкачати тісто на посипаному мукою столі до товщини 3мм. Вирізати формочками тісто. Викласти на деко і змастити печиво збовтаним яйцем. Випікати в духовці 10-12 хв. до золотистого кольору. Зняти з дека і охолодити. 3. Для глазурі розмішати 2-3 ст. л теплої води або лимонного соку із цукровою пудрою до зникнення грудочок. Змастити печиво помадкою. Дати висохнути. Насолоджуйтесь!


0 comments:

Дописати коментар