Два коктейлі з вином

Два простих освіжаючих літніх коктейля на основі білого та рожевого вина. Біле вино - грушевий ликер. Рожеве вино - грейпфрутовий сік.

Ну що, друзі мої? З початком літа нас! Сьогодні у мене все надзвичайно коротко і просто.

Тому дозволю собі невеличке передслово. До останнього тижня єдиний коктейль з вином (шампанське не рахується), який я знала було червоне вино розведене з водою. Не скажу що погано, але в порівнянні з тим, що буде нижче – прісно.


Воно й не дивно, давайте визнаємо, що з культурою вживання алкогольних напоїв у нас якось не дуже. Та й про вино (дякуючи зусиллям маркетологів і не тільки :) створена величезна кількість міфів. Тому, мої дорогі, беремо звичайне вино з супермаркету і дивуємо знайомих.


З назвами я вирішила не заморочуватися і назвала мої (власне кажучи, не зовсім мої) коктейлі Apero Rose та Apero Blanc, відповідно рожевий та білий аперитив.


ІНГРЕДІЄНТИ

На 1 порцію:

Apero Rose

  • вино рожеве 50 мл
  • грейпфрутовий сік 50 мл

Apero Blanc

  • вино біле 100 мл
  • грушевий лікер 25-50 мл

Підготовка: 5хв

Приготування: 5хв


Приготування коктейлів надзвичайно просте.

  1. Наливаємо у бокали сік (ликер), доливаємо охолодженим вином. Все. Аперитив готовий.

Від себе додам. Apero Blanc виходить солодшим, але міцнішим, бо ликер підвищує градус вина. Але обидва варті того, щоб насолоджуватися ними теплим літнім вечором.
Сиджу оце й думаю, а може спробувати грушевий ликер на сік замінити? А то раптом спека ;)


Гарних вам вихідних!


0 comments:

Дописати коментар