Ванільні півмісяці

Сімейний must have у зимовий час. Пісочно-горіхове печиво-рогалик у ванільному цукрі

Привіт, я вже казала, що моя свекруха пече найкраще різдвяне печиво у світі?


Вона починає ще за місяць до Різдва і робить мінімум 15 cортів різного виду. Більшу його половину вона роздаровує. Цього тижня я теж розпочинаю свій печивний марафон. Два сорти вже готові.


Печиво, рецепт якого ви бачите нижче, було одним з перших, яке я зробила за її рецептом. З моєї точки зору воно ідеальне до кави. Та й часу вимагає небагато. Зустрічайте, "Ванільні півмісяці".


ІНГРЕДІЄНТИ

На порцію:

  • 300 г муки
  • 125 г цукру
  • 3 жовтки
  • 1 пачка ванільного цукру
  • 125г дрібно змелених горіхів
  • 250 гр. маргарину

для посипки:

  • 150 г дрібнокристалічного цукру
  • 1 пачечка ванільного цукру

час випікання: 12-15 хв

температура: 170-180°С


Приготування:

1. Висипати муку на стіл, зробити всередині заглиблення, висипати цукор, ванільний цукор, жовтки і розмішати масу. Додати горіхи і порізаний кубиками (натертий) маргарин і замісити гладке тісто.


2. Розігріти духовку до 180 градусів.


3. Розкачати з тіста «ковбаску» товщиною з палець. Порізати на шматочки довжиною 7 см. Сформувати півмісяці. Викласти на деко.


4. Випікати 12-15 хв. за температури 170- 180 градусів.


5. Ще теплі півмісяці обваляти у ванільному цукрі. Для цього змішати 1 пачку ваніліну із 100г дрібнокристалічного цукру.


0 comments:

Дописати коментар