Сардини і яблука

Простий і швидкий рецепт. Закуска із Франції: сардини запечені  в духовці із яблуками.

Всім привіт, з вівторком! Сподіваюся, ваш тиждень почався вдало. Сьогодні у мене рецепт з невеличкою історією, тому неї і почнемо.


Повинна зізнатися, навіть у час всеперемагаючого Гугла, я колекціоную кулінарні книжки. Вони написані різними мовами, оформлені різної якості фотографіями. І коли мене полишає кулінарна муза, ідеї знаходяться саме там.


Сьогоднішній варіант приготування риби — із книги молодого французького кухаря Бенжаміна Дарно. Так, фотографії у ній не найкращої поліграфічної якості. Можливо я б її і не купила, якби не бачення звичайних речей під новим ракурсом.


Але вона одна з небагатьох, де майже кожен рецепт відмічений наліпкою. Тобто, я б хотіла їх випробувати. І саме цей варіант приготування сардин я вважаю найсмачнішим. Дуже цікаве поєднання смаків: солодке яблуко облагороджує різкий смак жирних сардин — маємо недорогу і цікаву гарячу закуску.


ІНГРЕДІЄНТИ

  • 400 г сардин
  • 3-4 яблука «Голден» або «Гренні Сміт»
  • 1 ст.л. насіння сезаму

Додатково: папір для випічки

Підготовка: 20-30 хв

Приготування: 10 хв

Температура: 180°С


Приготування:

1. Почистити рибу від окремих лусочок (вони легко знімаються нігтем), видалити голову і нутрощі. Вийняти хребта. Для цього треба зробити надріз вздовж спини, взяти хребет у частині найближчій до хвоста і потягти вгору і вперед (до голови). Вимити і обсушити філе паперовим рушником.


2. Натерти на шинковці або нарізати тоненькими кружечками яблуко.


3. Розігріти духовку до 180° С.


4. Викласти на лист, застелений папером для випічки, спочатку кружечки яблук, зверху філе сардин, посипати насінням кунжуту, накрити яблуком.


5. Запікати близько 10 хв за температури 180°С або поставити під гриль на 4-5 хв.


Джерело: Benjamin Darnaud Recettes en Direct


0 comments:

Дописати коментар