Італійський яблучний пиріг

Наш улюбленець ідеальний  пиріг з яблуками і легким тістом

або Torta di mele . Є у мене декілька рецептів з передісторією. Цей –один із них.


Якось довелося мені зупинятися у невеликому (буквально на 3 кімнати) готелі. Все що пропонувалося на сніданок: випічка, кава і бутерброд, що й казати — типовий варіант для більшості італійців.


Не можу сказати, що поділяю філософію снідання однією чашкою еспресо або круасаном з капучино. Яка-небудь наспіх збовтана яєчня буде для мене більш доречною, та що підкупає в таких випадках — випічка, скоріше за все, буде домашньою.


І вони завжди такі різні, ці витвори кулінарного мистецтва. Іноді це — кростата (сухий пиріг з варенням), варіанти знайомих з дитинства кексів, печива, пирогів та як і вся італійська випічка, на наш смак трохи сухуваті. Але цей пиріг був зовсім інакшим — пухким, легким і соковитим.


Тоді я не набралася сміливості запитати у господині рецепт, та й мови поки що не вивчила, але пошук цього варіанту torta di mele , як її називають на батьківщині, став для мене справжнім челенджем.


Деякими з результатів, як ось цей яблучно-мандариновий пиріг, я вже ділилася в блозі, але ж хотілося повторити той смак. Цього тижня черга дійшла до тестування нового рецепту; принаймні на фотографії все виглядало, як і тоді в готелі.  Шкода, що я не зберегла посилання на джерело, щоб подякувати його авторці. Але, скажу відразу, фото не підвело, до вашої уваги той самий італійський яблучний пиріг. На мій смак, трохи засолодкий, але від того не менш смачний.


ІНГРЕДІЄНТИ:

  • 125г борошна
  • 100г цукру
  • 25г крохмалю
  • 70-100 мл молока
  • 60г вершкового масла
  • 3-5 яблук
  • 2 яйця
  • цедра ½ лимону
  • ½ пакетика ванільного цукру
  • ½ пакетика порошку для випічки
  • цукрова пудра
  • сіль

Підготовка: 15хв

Приготування: 40 хв

Температура: 140-150°С  


Додатково: форма діаметром діаметром 20 см


Приготування:

1. Розігріти духовку до 150°С. Вимити та почистити яблука.


2. Збити масло та цукор до однорідної пухкої суміші. Вбити по одному яйця та розмішати міксером (вінчиком) до побіління.


3. Просіяти у велику миску борошно, порошок для випічки, ванілін; додати яєчно-масляну суміш і цедру лимона. Обережно розмішати ложкою, доливаючи невеликими порціями молоко. Тісто повинно стати густим, як сметана.


4. Нарізати яблука на 4-8 частин залежно від розміру.


5. Змастити форму для випічки маслом або олією, присипати манкою або панірувальними сухарями.


6. Вилити тісто у форму. Зверху викласти яблука, трохи втопити їх у тісто.


7. Випікати 40 хвилин за температури 140-150°С. Готовність перевірити на суху паличку. Якщо скіпка, встромлена у середину пирога виходить сухою — він готовий.


8. Вийняти з форми після охолодження, за бажанням посипати цукровою пудрою.


P.S. Коли ми від'їздили з того готелю виявилося, що його власниця — росіянка. Як прикро, адже я могла дізнатися рецепта від неї, але тоді не було б моєї історії. Ciao, bella гарного дня і, вдалої випічки!



0 comments:

Дописати коментар