Апельсинове варення


Ароматне апельсинове варення на сніданок. Що може бути краще? Тільки усвідомлення, що воно зроблене власноруч.

Привіт, привіт!  Не повірите, всі вихідні варила варення, тому сьогодні готова поділитися результатами своєї творчості і рецептом фаворита.

Окей, улюблене з IKEA все ще не переплюнула, але скажіть заради всього святого, де серед зими взяти цвіт бузини? Бо тільки у них можна знайти це смачнюще апельсинове варення з квітами бузини – номер один в моєму особистому рейтингу.

Історія спроб зробити щось схоже тягнеться вже декілька років. Я пробувала робити його за італійськими і англійськими рецептами, але то було все не те. І от... Минулого року в одному німецькому супермаркеті я випадково купила на пробу пектин, який можна змішувати з цукром в різних пропорціях (1:1, 1:2 і 1:3), а тут недавно в списку читання промайнув рецепт мандаринового желе, який наштовхнув мене на ідею зробити апельсинове варення з використаннями пектину.

Одразу зауважу, я примудрилася купити не тільки дешеві, не оброблені хімікатами, але й екстремально солодкі апельсини. Тому пропорція 2:1 (апельсини vs цукор) для мене все ще солодка, навіть з врахуванням лимонного соку в рецепті. Оскільки апельсини були з маркуванням «БІО», то решту скоринок я використала щоб зробити цукати, але про це напишу наступного разу.
З вказаної кількості продуктів у мене вийшло 3 слоїчки варення по 200 мл кожен.

Інгредієнти на 1 кг апельсинів

1 органічний (біо-апельсин)
1 лимон
250 г цукру*
1 упаковка пектину 2:1**

Підготовка: 15 хв
Приготування: 6-8 хв.
Час очікування: 4-10 годин

Приготування:

1. Вимити органічний апельсин гарячою водою, зняти за допомогою ножа цедру (тільки оранжеву частину) і нарізати її на тонкі смужки.

2. Вичавити сік з лимона і одного апельсина.

3. Зрізати шкірку з решти апельсинів, вирізати сегменти (детальніше тут) і порізати дольки на 3-4 частини або просто вичавити сік і додати до нього м’якуш, що утворився.

4. Додати цедру лимонний і апельсиновий соки, які ми вичавили раніше і зважити (виміряти об'єм. У мене було 500мл).

5. Відважити цукор, він повинен складати половину ваги чищених апельсинів і соку. В моєму випадку 250г.

6. Додати цукор і пектин до фруктової маси, перемішати і залишити мінімум на 4 години або на ніч.

7. Підготувати і простерилізувати слоїки та кришки. Я ставлю їх у духовку, розігріваю до 80-100С° і витримую  15-20 хв.

8.Поставити фруктову масу на сильний вогонь, постійно розмішуючи довести до кипіння, проварити таким чином ще 4 хвилини. Розлити у чисті, стерилізовані слоїчки і закрити кришкою.

P.S. * мої апельсини були настільки солодкими, що мабуть вистачило б і  200г цукру. Наступну порцію робила частково з сицилійськими червоними апельсинами.
** у мене був німецький пектин, він буває в пропорції 1:1, 2:1 і 3:1. Обов'язково почитайте інструкцію виробника в якій кількості треба змішувати пектин і цукор у вашому випадку.

Смачного і не тільки варення!


0 comments:

Дописати коментар