Моя по-пытка №5, або Creme au Chocolat

Рецепт класичного французького десерту - шоколадного крему з какао та вершками.

За останній рік я випробувала з десяток рецептів шоколадного крему – відомого французького десерту. Французам вдається зробити його легким, помірно-солодким і благородним.


Навіть якщо його подадуть в якихось пластикових тарілочках, він буде прекрасним завершенням обіду. От тільки досягти потрібної консистенції мені все не вдавалось. Я випробувала купу рецептів, але то все було не те. Куплений в супермаркеті був все-рівно кращим. Мені ніяк не вдавалося досягти потрібної консистенції і очікуваного французького смаку. І от нарешті після чергової критики з боку споживачів, гугль змилостився наді мною і видав рецепт французькою!!! Але це був той самий рецепт.

Ділюся.


ІНГРЕДІЄНТИ
на 4 невеликі порції

  • 1/2 л молока
  • 3-4 ложки цукру
  • 50 г какао-порошку
  • 30г крохмалю
  • 2 ст.л. збираних вершків
  • ванільний цукор (апельсинова цедра)

Підготовка: 15хв

Приготування : 15хв

Витримати: 2год


Приготування:

  1. Змішати у мисці сухі компоненти. Просіяти через сито, щоб уникнути грудочок.

  2. Частинами додати холодне молоко, змішуючи вінчиком.

  3. Перелити в каструлю, підігріти до закипання, постійно помішувати . Проварити крем декілька хвилин до загусання.

  4. Зняти з вогню і охолодити. Додати вершки і швидко перемішати (можна збити міксером).

  5. Розлити у форми і накрити харчовою плівкою для уникнення утворення шкуринки.

  6. Поставити на 2 години у холодильник для застигання.


0 comments:

Дописати коментар