Різдвяне печиво 2019

Моя підбірка сімейних і нових власноруч випробуваних рецептів різдвяного печива

Привіт, привіт, як вам прокидається сірими листопадовими ранками з небом, схожим на холодну вівсянку? Мені якось не дуже. Організм виробив стійкість до підвищених доз кофеїну і відмовляється функціонувати навіть після третьої чашки.


А хочеться, щоб ластівкою і щоб всілякі побутові дрібниці і рутина робилися на раз-два. Але сьогодні буде не про це. У мене зацвів різдвяний кактус, вітрини магазинів захопили олені, білі ведмеді і скляні кулі, а це все ознаки того, що час розгорнути нотатки і вибрати, що ж такого спекти для роздаровування цього року.


Більше того, цього року зробила  Adventskalender власноруч — календар із 24 «дверцятами» до Різдва. Минулого року друзі подарували нам такий із 48 пакетиками чаю ;) Більше того, вони власноруч розсипали його по торбинкам і надрукували назви. Геніально! Для свого календаря (покажу його пізніше в Інстаграмі) вирішила зробити шоколадні цукерки з різною начинкою . Ну а поки замотивую себе і вас на кулінарні подвиги тим, що робила минулого і позаминулого року:



Все, що я робила ще раніше можна подивитися тут.

Ну, що мої любі, побігла я робити свою чашку кави. А вам, гарного дня, вдалої випічки.



0 comments:

Дописати коментар